marți, 23 februarie 2010

E ieftin sa fii prost electronic

             Minunata unealta gagalu,guagalu,guugle dar si mai fain e yahu messenjeru.
Ai posibilitatea sa primesti pe putin douasute de mii de offlineuri tragice, unele sentimentale, altele zodiacale, altele cu ursita/ursitul, extraordinar de multe cu bancuri expirate care circula pe net...si asta nu e nici pe departe tot. Cantitatea de informatii umbreste calitatea si asa cum se spune in viata de zi cu zi, zi-mi pe cine ai (in lista), ca sa-ti spun cine esti. Foarte adevarat!

            Azi am primit urmatoarea cugetare, de la o persoana mult mai inteligenta decat mine, cu rugamintea de a o da mai departe la toata lista. In prostia mea, am zis ca sigur este imnul de Sf. Valentin si am dat click mai departe: 

"Du-te in bucatarie, da drumu la gaze, intoarce-te peste 30 de minute si aprinde un chibrit. Iti va aparea numele persoanei iubite pe tavan!"

PS: Chiar cred in Sf Valentin, dar am uitat ca "sarbatoarea" asta a fost in 14. Uffff, astept Dragobetele!

2 comentarii:

  1. Draga Muc cel Mic,
    Eu, in lista mea de mess am urmatoarele: vreo 6-7 colegi de la universitatea mea de bastina, cu 2 dintre ei nu mai vorbesc deloc din pricini anistorice, si amindoua imi erau prietene din alea de sa dai foc la yaht si alta nu, ceilalti nu prea intra pe mess, sau intra si sint ocupati, si nu au timp de vorbit, altii numai stau la pinda ca, atunci cind intru, sa ma ia la presiuni psihice de toate soiurile. O am pe mama mea si, mai ceva decit atit, pe matusa mea, ca sa comunicam cu totii, ca telefoania in Spania e infernal si nesimtit de scumpa, si numa messu asstra ne mai tine uniti pe noi, cpasunarii, cu cei ramasi acasa. Mai am prietenii din copilarie, vreo 3 fosti studenti, 15 actuali studenti ca sa le trimit fel de fel de giumbuslucuri romanesti, 3 prieteni de aici, ca mai multi nu am reusit sa-mi fac, vreo doi admiratori, si..., stai sa vad, si, desigur, alti lectori risipiti prin lume ca si mine. Comunicarea cu ei imi e necesara ca aerul.
    Acum zi-mi cine sunt eu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce stiu cu siguranta este ca as face a doua facultate, ca sa-ti raspund la intrebare, as avea multe extrem de multe de invatat...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Locuiesc intr-o scrumiera, in zilele bune pe-un varf de ceara si mai tot timpul anului in diferite stadii vascoase mai mult sau mai putin colorate printre perii purtatorului de nas...