miercuri, 20 ianuarie 2010

Vreau sa fiu caine

Desigur cainele meu e mult mai destept decat mine. Este loial, independent, are o vasta experienta de viata, a avut multe iubite si arata si bine. Plimbandu-ma eu cu mine pe faleza la Braila si cu umblaretul meu caine, constat la un moment dat ca ma aflu in mijlocul unei haite de caini vagabonzi. Unul dintre ei vine tacticos catre noi, iar catelul meu paseste in fata sa-l salute. Fac ei cunostinta scurt pe acolo si nu se intampla nimic. De nicaieri apare seful de trib, ca o naluca scoasa din pamant, plin de bale la gura si probabil de 10 ori mai mare decat a mea dihanie, cu gura  larg desclestata, astfel incat am avut placerea sa-i numar maselele si in acelasi timp sa admir colectia de instrumente de mestecat, fara carii, de culoarea fildesului curat. Mica furie patata, prinsa pe picior gresit se repliaza cu demnitate intre picioarele mele, zicandu-mi abia soptit: "So pe ala!" De unde am tras valoroasa concluzie ca eu sunt un caine mai mare, iar catelul meu ma trateaza echivalent propriei lui stari si conditii. Ciudat este ca acest lucru m-a pus pe ganduri intrucat si eu il consider de multe ori ca fiind un batran intelept. Trezindu-ma din reverie l-am apucat scurt in brate, tocmai la timp intrucat seful de trib m-a umplut de bale pe haine, daca intarziam cateva secunde probabil ca acum as fi vorbit la trecut. Victima fiind in siguranta in bratele mele, m-am apucat sa marai si sa latru eu la atacator, care speriat fiind de atitudinea mea a rupt-o la fuga. Si acum, dupa cateva zile de la patanie, facand un calcul scurt vad beneficiile vietii de caine, pe care sumar o sa le exprim in cateva cuvinte: Poti sa faci pipi si caca afara in nestire si in plus poti impresiona reprezentantele sexului frumos numai prin gratia cu care urinezi pe langa ele; Nu ai foarte multi prieteni, cunostintele se fac mirosindu-se in cur necunoscutii. Extrapoland, daca as fi putut mirosi in fund hoardele de amici care s-au peregrinat prin viata mea, sigur as fi facut o selectie judicioasa si foarte exacta a acestora. Totodata sunt sigur ca si viceversa ar fi valabila si probabil nici eu nu as fi trecut selectia...

4 comentarii:

  1. mai, asta cu mirositul mai e buna la ceva. poate fi imunstimulator AH1N1

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi, de ce oare cand vreau sa criu un comentariu la tine se intampla un lucru deloc intamplator? scriu, dau click sa previzualizez si trebuie sa introduc un cod de litere. acuma e treaba care nu prea imi place. in dreptul casutei in care trebuie sa scriu apare semnul mondial pentru handicapat. sper ca nu e aluzie sau ceva. atat aveam a zice

    ia incercati si voi. poate facem un grup al handicapatilor.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Locuiesc intr-o scrumiera, in zilele bune pe-un varf de ceara si mai tot timpul anului in diferite stadii vascoase mai mult sau mai putin colorate printre perii purtatorului de nas...