vineri, 8 ianuarie 2010

Inceput de an

Desigur as vrea sa spun ceva de inceput de an, gen la multi ani, alea alea, dar cum s-au epuizat sarbatorile, trebuie sa revin cu picioarele pe pamant. Desi nu credeam foarte mult in descrierile mai mult sau mai putin romantate despre masinile produse in diferite tari si care poarta anumite trasaturi populare nemtii le fac mai sobre, americanii mai gurmande, frantujii mai senzuale?, astazi am descoperit adevarul gol golut. Dupa ce mi-a fost rupta sigla de la masina in parcarea procuraturii intr-un oras de frunce al Romaniei, pe o ceata crunta mi se arde faza mica. Cum stiu ca fericirea vine la pachet, nu m-a mirat prea mult asta, zicand ca deh, acum ca altcineva poarta mandru sigla de la masina mea(sper sa nu fie Trabant totusi), nu o sa fie foarte greu sa schimb un bec. Ete na, am realizat ca a schimba becul la masina e ca si cum ai umbla la clitorisul unei virgine, daca bagi destu prea adanc, ramai cu lampa in mana...Constiincios am luat cartea tehnica si desi sunt zero la tehnica am inceput cu avant - dar dupa catva timp, vreo juma de ora, in conditiile celor 10 grade de afara cat prognozasera astia la meteo si care in realitate erau -5 pe termometru, am inghetat bocna, evident cu becu in mana. In disperare de cauza am ajuns la un peco unde un om dragut a incercat sa ma ajute, dar si el a ramas cu becu in mana. Exasperat m-am dus la un service. Pe ceas, baiatul de acolo a stat 20 de minute, timp in care ma tot intreba lanterna ai?!, unde e cartea tehnica?!, oare trebe scoase alte mufe?...sintetizand daca imi cerea si lubrifiant, totul ar fi fost ca o partida de sex incendiara. Dupa ce a scos integral capacul de la baterie, capacele de la faruri si alte inca cateva chestii care nu erau in cartea tehnica, a izbutit sa smulga becul cu pricina. Ca sa-l puna pe cel nou, eu ma uitam ca boul la poarta noua la far si el ma intreba daca e centrat si io ziceam ba dreapta, ba stanga, ba ca nu-i in gaura, deci musai e nevoie de cel putin 2 oameni sa schimbe un bec. Dupa 10 minute de chin, ranjeste, gata am terminat. Eu fericit il intreb cum a facut. El imi raspunde: "Trebuie sa simti!" Eu zic AAA, mimand o moaca inteligenta, plina de clarviziune, evident ca am inteles!? A si ca sa nu uit un bec H7 e 18 lei, schimbatul e 10 lei si chinul e priceless, deci iote asa se adevereste barfa cu masinile. Ma declar satisfacut!

Un comentariu:

  1. bun venit, dupa ceva asteptare. m-am distrat ceva. mai ales ca te-am si vazut in actiune. eu zic ca trebuia sa chemi si un militian, care sa roteasca de masina. acuma, daca sigla de la masina ta e pe un trabant, zic ca nu e ceva rau...e masina nemtzeasca. dar fain...sper ca nu ti-a inghetat mana de la cele 15 grade care erau -5.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Locuiesc intr-o scrumiera, in zilele bune pe-un varf de ceara si mai tot timpul anului in diferite stadii vascoase mai mult sau mai putin colorate printre perii purtatorului de nas...